Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

tisdag 2 februari 2010

Gillar inte idag

Idag är jag trött, frusen och har huvudvärk.
Jag var uppe tidigt, men när jag hade konstaterat att stora tjejen får vara hemma idag med för att hämta sig efter sprutan i söndags orkade jag bara äta frukost, sedan hamnade jag på soffan, under filten.
Nu är jag i alla fall upprätt, jag har druckit kaffe och tagit tabletter mot huvudvärken. Dessutom har jag krupit in i en stickad tröja, så nu tror jag att värmen börjar komma tillbaka i kroppen.
Jag är förkyld också, och jag måste välja vilket som är värst: snoret som rinner eller huvudvärken när jag snyter mig... Hoppas att tabletterna gör underverk!

Det känns som en perfekt dag att ligga framför TV:n och följa någon skidtävling. Måste kolla TV-tidningen!

Inga kommentarer: