Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

måndag 8 februari 2010

Alldeles för sällan...

Jag har kommit på att jag är på stan alldeles för sällan för mitt eget bästa.
När jag nu kommer ner på stan (eller till köpcentret, för den delen)är det så många saker jag behöver ordna att jag glömmer eller inte hinner hälften.
Och är det något jag behöver välja eller fundera lite på av någon annan anledning så brukar jag rationalisera bort det för att det tar för lång tid...

Nej, fram för friska barn och mammor och gärna lite bättre väglag, så att man kan ta sig fram med vagnen, för då ska jag börja springa på stan var och varannan dag!
På så sätt slipper jag kanske vänta en månad på det där jag glömde köpa sist...

Inga kommentarer: