Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

söndag 20 juni 2010

Bloggdesign

Jaha, så har man tappat bort sin design då...

Tyckte att den bruna kändes lite mörk, så jag provade lite olika designer. När jag hittade en jag gillade bytte jag med tanken "jag kan ju alltid byta tillbaka..."
Men när jag upptäckt något jag inte gillade med den nya och ville byta tillbaka... Ja, då fanns den ju inte kvar, så klart! Så det blev till att prova lite fler och ändra lite hit och dit, och nu är jag hyfsat nöjd.

Jag kommer nog att ändra lite mer, har fått lite idéer från andra trevliga bloggar, så det kan nog bli bra till slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha jag trodde det var som på`fejan` It´s alive så var det bara du :-)
Hälsn.PTI

camilla sa...

Jag tycker att det blev jätte fint...:)kram kram