Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

söndag 2 januari 2011

Slut för den här gången...

Ja, på ledigheten alltså.
11 dagar blev det, men i morgon är jag tillbaka på jobbet igen. Det blir jobbigt att komma upp ur sängen, även om jag inte börjar i ottan direkt. Åtta räcker bra, eftersom jag vanligtvis inte ens slår upp mina ljusblå förrän just så dags... :P

Det vore skönare att börja jobba om jag fick vara på min egen avdelning, men eftersom det är många lediga har jag fått äran att stärka upp på den andra av våra två öppna avdelningar. Det innebär ju att jag inte känner barnen så bra, och inte kan lokalerna, men det är i alla fall trevliga kollegor. =)

Jag hoppas att det blir en lugn vecka, så att jag hinner planera lite inför terminsstarten. Kanske sätta mig med hemsidan också. Det är ju också jobb, men inte sådant man tar sig tid med när man har full beläggning, direkt.

1 kommentar:

Helena sa...

Ta det lugnt i veckan nu!Mjukstart är ju bra har jag hört ;-)
Hälsn.PTI