Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

fredag 14 januari 2011

Då var det dags, då...

Lillans inskolning ska visst redan vara klar. Idag lämnade pappa dagiset några timmar, hon trivdes utmärkt ändå, åt hyfsat och somnade utan större problem, fast det var första gången någon försökt få henne att somna på golvet.

På måndag är det alltså dags för min premiär. Klockan sju ska båda barnen lämnas och sedan ska jag hinna till jobbet till halv åtta. Kommer det att funka? Hur dags måste jag gå upp? Barnen borde inte behöva äta frukost, men de kanske är superhungriga där på morgonen... Nåja, jag får väl satsa på förberedelser. Så mycket som möjligt klart redan kvällen före. Shit, nu blev jag ju nervös två och en halv dag i förväg! :S

Hoppas att hon inte kör en av sina mammighetsattacker, bara!

Inga kommentarer: