Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

tisdag 4 januari 2011

Disney on Ice

I morgon bär det av till den stora huvudstaden för att gå in i Globen för första gången i mitt liv. 8) Jag vill minnas att vi var där någon gång när den var alldeles ny, men då var vi bara utanför...

Nu är det i alla fall dags, för min stora tjej ska med en kompis på Disney on Ice och då får man snällt följa med. Tur att jag är kompis med mamman, så får vi också en trevlig stund. =)

Vi funderade en stund på att åka tåg, men just nu är tågen så oberäkneliga, och vi vill ju inte sitta i Nykvarn eller nåt när föreställningen börjar... Alltså blir det den miljöfarliga bilen i det inte alltför inbjudande väglaget, men med gott om tid och lite vett i skallen ska det väl gå bra.

Så i morgon sitter jag väl här vid datorn igen med musse-öron (om sådana tillverkas fortfarande) och delar med mig av mina upplevelser. :D

1 kommentar:

Helena sa...

Det blir ju ett äventyr både för dig o stora tjejen!Ha det så kul :-)
Hälsn.Faster/PTI