Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

tisdag 13 april 2010

Några härliga dagar i solen

Veckan har startat på ett ypperligt sätt. Solen har öst ner över mig och min trädgård, och eftersom jag har förmånen att vara hemma med mina barn, har vi tillbringat massor av tid utomhus.
Några rabatter har fått nya frisyrer, vi har promenerat med lillan i vagn och stora tjejen på cykel, entrén har begåvats med några nya fina vårarrangemang, och inte minst har luncher och mellanmål avnjutits utomhus! =)
Jag har äntligen vågat mig på att amma utomhus efter vinterns mjölkstockningsterror, och även om man får tänka sig för och inte ta av den där extra tröjan, utifall att solen skulle gå i moln (Brr...), är det en befrielse att slippa soffan... Den får jag nog av ändå!
Resten av veckan är uppbokad: Svärmor, babysång och playdate. Och i helgen bär det av till Stockholm och plugget igen...

Inga kommentarer: