Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

torsdag 27 maj 2010

Lite sorgligt...

Idag fick jag veta att det är sista babysången för terminen nästa vecka. När det drar igång igen i höst är det inte jag som är hemma med lillan längre, så det blir min sista babysång-torsdag.

Jag tycker att det har varit jättetrevligt med de här torsdagarna. Promenaden, sällskapet, sångerna och inte minst vädret! Jag tror att vi har haft tur med vädret rakt igenom. Nu spelar väl inte vädret någon roll för själva babysångandet, men eftersom vi promenerat fram och tillbaka har det ändå varit en viktig del av våra torsdagar.

Jag är där igen: Det ska bli kul att börja jobba igen, men... Jag kommer att sakna att vara hemma också. Speciellt på torsdagar.

Inga kommentarer: