Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

onsdag 29 december 2010

Det här kan jag vänja mig vid!

Jag åtnjuter just nu en kort julledighet, ihoppusslad av föräldraledighet och överblivna semesterdagar. 23 december till 2 januari blev det, och den har varit över förväntan!

I flera dagar har barnen sovit till efter åtta, och jag likaså. =)
Ja, igår vaknade jag visst till vid sju, men oj, vad skönt det är att bara kunna vända sig om och somna om igen!!!

Och kvällarna blir sena, det är än det ena och än det andra på TV, eller så fastnar jag i bloggen eller facebook-världen. Men det gör ingenting, för på morgonen är det åter lugnt fram till åtta.

Dagarna har också varit slöa. Vi har mest varit inne, bara ut och leka i snön då och då, och idag var jag ner på stan. Själv. =)

Men snart är det dags igen. Upp sex (eller fem på tisdagar) och hasta iväg till jobbet. Full fart hela dagen och sedan hem till vardagskaoset.

Nåja, jag njuter så länge det varar!

Inga kommentarer: