Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

fredag 19 november 2010

Julkaoset närmar sig

Vi har passerat mitten av november och jag börjar ana julens stressiga ankomst.
Missförstå mig rätt: jag älskar julen, och det mesta av stressen är något jag ser fram emot, även om det förstås kan bli för mycket av det goda...

Nu har jag börjat boka upp mina lediga och korta dagar med socialt umgänge av olika slag, och speciellt de korta dagarna börjar redan ta slut. :P För att få dagarna att räcka längre försöker jag samordna flera vänner på samma date, men det är så mycket jag vill hinna med att de tar slut ändå! Men det är förstås kul... Playdates, julpyssel, teater, adventsmys, julfest med jobbet, kan det bli bättre? =)

Inga kommentarer: