Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

lördag 6 november 2010

Grattis pappa!

Idag fyller min far 60 år, och det ska naturligtvis firas. =)

Tyvärr sammanföll denna begivenhet med en kaotisk period i mitt liv, och för min del blev firandet lite mindre fokuserat än jag hade önskat.

Kombinationen av högt tempo på vardagsnivå (jobb, plugg, två barn och en carport) och diverse sjukdomar som drabbat familjen de senaste veckorna tar udden av förberedelserna, och en samling spyor i spjälsängen mitt i natten före födelsedagen hämmar utförandet. :/

I slutändan var det mina syskon som fixat presenterna, och jag (med sprängande huvudvärk) och stora tjejen fick representera vår falang på kalaset.
Jag får väl vara nöjd med att vi tog oss dit...

Inga kommentarer: