Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

onsdag 15 januari 2014

Bestämma sig


Alltså, det är ju så lätt när man väl bestämt sig!
Hur enkelt som helst att bara snöra på sig skorna och gå ut på lunchpromenad,
istället för att sjunka ner i soffan på personalrummet och vara tröttare efteråt än innan!
Idag blev det en promenad i snöfall. Mysigt.

Det visade sig också att jag hade träningsvärk i låren.
Märkte inget förrän jag gav mig ut, men själva värken är ju bra!
Ett kvitto på att de där mage- rump- och lårövningarna jag gjorde i går kväll funkar.

Och på måndag har jag en date med den fantastiska vågen!
Tjoff bara!

Nästa steg, som nog blir lite svårare, är att hålla i.
Men det klarar jag nog om jag bestämmer mig för det!

Inga kommentarer: