Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

torsdag 17 april 2014

Jag börjar tro att jag har fått muskler!


Idag var det vattengympa på schemat igen,
och nu har jag lyckats gå både måndag och torsdag i flera veckor.

Det är lite olika pass, eftersom det har varit lite byten och vikarier,
och ibland får man själv komma ihåg hur man ska göra för att det ska ta så mycket som möjligt,
men det fixar jag faktiskt nu.
Visst är det lättare när någon står och påminner en, men jag kan ändå!

Jag är helt slut efter varje pass, och det är jag stolt över!
Jag är slut för att jag tar i.

Idag reflekterade jag över hur bra jag gör vissa rörelser nu.
Vilken kraft jag har, och hur jag hittar rätt muskel direkt.
Hur bra det känns.

Och det är väl egentligen inte så konstigt!
Jag har ju gått nästan varje vecka sedan i oktober.
Jag börjar nog få lite muskler!
Tjo!

Inga kommentarer: