Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

fredag 6 maj 2016

Troligtvis det finaste jag gjort


Undantaget mina barn, förstås!

Jag tror inte jag är ensam om att se något fint i facebookflödet 
och sedan leta ihjäl sig efter bilden när man kommer på att man vill se den igen.
Just en sådan bild är ursprunget till det här hemgjorda armbandet.
Jag tror inte att jag hittade den ursprungliga bilden någon gång, 
men jag blev toknöjd med resultatet!
Hoppas att mamma också blev det.

Det är en silverring med FARMOR MORMOR stansat (Tack Frida!)
och genom den löper tre fristående armband, ett för varje barn.
På varje armband sitter bokstavspärlor med barnbarnens initialer.
Armbanden är olika men färgstämda (bortsett från bokstavspärlorna!).



Inga kommentarer: