Här skriver jag om saker som händer i mitt liv,
gärna med en humoristisk tvist och kanske inte alltid ur ett förutsägbart perspektiv.

onsdag 4 augusti 2010

Såå liten

Idag tillbringade jag eftermiddagen hemma hos min jobbarkompis, och hennes två månader gamla tjej. Strax efter ankomst fick jag det lilla knytet i famnen, och där fick hon stanna. Länge! =)

Hon var så liten! Trots att hon är hela två månader redan är hon fortfarande mindre än båda mina tjejer var när de föddes. Helt otroligt att någon kan vara så liten! Jag tyckte ju att de var små, och så finns det fullt friska barn som bara är hälften så stora...

Hur som helst en trevlig eftermiddag: gott fika, trevligt sällskap och prat om allt och inget. Och så den lilla som sussade i min famn.

Vid hemkomsten möttes jag av lillans breda leende med fyra tänder, innan hon kom krypande emot mig i raketfart. Hon är såå stor! =)

Inga kommentarer: